konståkning med dräkten

DATUM: 2010-10-16 | TID: 10:46:06 | KATEGORI: Konståkning - Träning
ja!
hej idag kl 08:00-09:00 hade jag, melissa, hanna, emil, leon, gaby (gabriella), clara, vincent och erika program träning med tävlings-dräkterna :)
för att vi ska tävla denna lördagen som kommer i lerum :)
jag gjorde mitt program och när jag saxade innan salchow:en så snubblade jag så jag ramlade baklänges, så bled jag baklänges på rumpan och skulle gå upp igen så tog jag i händerna och hade ju inga vantar så jag blev as röd om häderna och skakade as mkt tur att jag inte slog i svanskotan så att vi behövde åka till akuten igen.



jag blev värkligen tjockad (tro jag stavade fel) när hanna kom med sin klädning den var as snygg hon passar värkligen i den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback