Kommer inte på någon rubrik?!

DATUM: 2011-09-27 | TID: 21:20:12 | KATEGORI: Vardag

Hej hej just nu har jag såååå mycket kramp i benen från träningen.
Det känns typ som växtvärk fast jag hoppas inte att jag växer mycket mer vill inte blir för lång ;/)

Min dag:

Vaknade typ klockan 05:45 gick upp åt frukost, borstade tänderna m.m, sedan körde pappa mig till skolan (så skönt att slippa ta bussen) det var iiiisssskaaallt ute!
Sedan kom jag till skolan började 8.20
Hade matte , bild , engelska, EA, och sedan tyska (vi får prova på varje språk fyra ggr asså av spanska, franska och tyska sedan får vi välja jag ska välja spanska :D

Aja nattinatti

P.s ( tre bilder som EJ har med dagen att göra kom med i inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback