Dog, dog, dog, dog.....

DATUM: 2012-04-14 | TID: 15:54:36 | KATEGORI: Vardag


Sitter hemma hos farmor och har precis fikat. Idag har jag, mamma, pappa och lillasyrran varit och kollat på en TV-sladd till min och syrrans TV (Glad att det blev av någon gång efter ca 1 år!!!)

Min lillasyster är asglad för att hon har fått köpa en ipod äntligen. Så när vi kommer hem blir det att hjälpa henne med Ipoden eftersom hon är så ivrig. Kanske blir lite blogginlägg från den då och då med bilder och så eftersom hon har kamera och det har inte jag på mig.

Har instagram också (har haft det hur länge som helst sen det kom tror jag) tänkte attb jag skulle lägga upp instagrambilder från veckan varje vecka så det kommer väl upp imorgon eller så eftersom imorgon är det Söndag!!! Åhh nej inte skolaaaaaa på måndag

Aja nu ska jag vänta på att min lillasyrra kommer ut från en promenad med deras hund

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: ja,den va supergrym :D

2012-04-14 @ 16:04:42
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback