Elitseriefinalen 2012

DATUM: 2012-04-07 | TID: 16:20:48 | KATEGORI: Konståkning - Tävlingar
(Lite pixlig bild pga att jag tog den från hemsidan) p.s jag tog kortet!)

Som sagt var jag och tittade på elitseriefinalen igår där bl.a sveriges duktigaste åkare som Victoria & Joshi Helgesson åkte. Självklart tog jag massor av bilder men inte med min kamera för den glömde jag ju i bilen...
Bilderna kommer Clara lägga upp till mig på ett USB eftersom jag ville ha de kort jag tagit. Självklart kommer ni få se lite bilder då.

Erika, lillasyrran & Mina fick ta kort med Joshi & Victoria och var så glada så.

Hoppas ni också hade en superdag och GLAD PÅSK till er alla.

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll!:)

2012-04-07 @ 21:14:26
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback