Ta dagen som den kommer...

DATUM: 2012-01-30 | TID: 21:01:06 | KATEGORI: SJUK
Kollade halsen förut och i värsta fall har jag halsfluss (hoppas inte). Jag har iallafall svullna mandlar i halsen eller något och har en halsinflammation. Det gör sjukt ont så jag hoppas det går över snart...

--------------------------------------------
Idag har jag...
* Vilat, vilat och ännu mer vilat.
* Ätit suuper mycket halstabletter o.s.v
* Gjort läxor.
* Pillat vid datan!!!
* Kollat lite på TV.
Mycket mer jag jag väll inte gjort antar jag?

Kommentarer
Postat av: Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips& mycket mer! :)

krya på dig! <3 (:

2012-01-31 @ 13:39:30
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback