hej hej

DATUM: 2010-06-08 | TID: 17:36:52 | KATEGORI:
hej hej idag hade vi vandring i skolan det var helt cepat för först hade fröknarna delat in oss i grupper och så gick vi dit vi skulle laga vår egen mat på treangelkök då det blev macaroner och köttbullar min grupp blev klara med vår mat först det var nog för 
att vi typ sammarbetade mest och bäst :P
sen så skulle vi gå en tipspromenad till ett ställe när
vi var på tredje frågan sprang alla 60 på oss och sa en älg, en älg vi blev rädda och sprang också sen gick jag för att öndersöka :S
då såg jag älgen sen kom vår lärare........
vi var tvugna att ta andra vägen som var drygt en mil.
när vi var framme dog jag nästan så
ont hade jag i benen  den dagen asså idag har vi gått cirka 2.5 -3 mil
jag är as trött:):):):):):):):(:(:(:(:(:(:(:S:S:S:S:S:S

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tror inte att omvägen vi fick gå var riktigt en mil, snarare 5 km.

2010-06-19 @ 15:10:11
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback