längsta inlägget :P

DATUM: 2011-02-16 | TID: 08:04:28 | KATEGORI: Konståkning - Träning
hej hej igår försökte jag fixa ett inlägg fast jag var i ishallen men aja jag tryckte på fel knapp ;P
när jag gjorde det på mobilinternetet ;)

idag ska jag fixa lite inlägg tror jag men får se.


kort uppfattning om igår:

gick upp 07.00 gjorde mig klar och stack till ishallen
09.15 hade jag mitt första pass sedan en timmes
paus då vi åt och stack till den andra varma ishallen
och började ''leka''.
då melissa hittade en hiss; haha
då var det ju vår tur att räkna så då åkte vi hiss istället ;P
men bara en våning upp och ner ner och upp.
fast det lucktade fisk där och sedan efter en stund letade vi
efter dom men vi hittade dom inte för att DE fuskade tyckte
vi iallafall.
då gick vi dit igen och då var det ett par äpplen där och¨
då började vi gap skratta ;P
sedan var det hopp träning
10 min paus och
sedan show träning
sedan hade några elitåkare + min lille bror, hanna we,
gabby, leon, julle, vicent och min lilla syrra par grejsimojs till showen
sedan stack vi till den varma ishallen igen och åt lite, lekte och gick upp
till danssalen för ett vanligt ''normalt pass'' då vi fick gå upp en timme
tidigare och springa och hoppa upp för en jätte hög madrass
det var jättekul

det var en 'liten' uppfattning om dagen igår ;)
nu väntar en nästan likadan dag snart.


Kommentarer
Postat av: Viktorija

Hejsan! Ville bara tacka att du röstade på mig i fototävlingen, varje röst räknades och ni hjälpte mig vinna! Tusen tack fina du :D

Kram

2011-02-16 @ 17:14:40
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback