Blogginlägg + Instagrambilder från veckan...

DATUM: 2012-04-15 | TID: 11:43:58 | KATEGORI: Vardag
Tjena bloggläsare!

Igår bloggade jag typ nästan inget eftersom jag var och köpte TV grejer med mamma, pappa och syrran sedan Åkte vi till våran favorit pizzeria och köpte världens godaste pizza där. Efter det åkte vi till min farmor och fikade lite och "lekte" med hunden.

Idag ska jag nog ta det lugnt, lyssna på musik, beställa ett skal till syrrans nya ipod touch, publicera en fototävling här på bloggen, delta i en fototävling och ringa en kompis.

Iallafall idag ska ju instagrambilderna från veckan komma upp eller lättare sagt nu så håll i er!

Läste klart första "Vampire diaries" boken...

Åt tårta och fotade...

Gjorde SodaStream, Var i Parken och gjorde klart den nya designen!...

Vi var på ullared och handlade! ♥

Var i parken och så...

Såg på hungerspelen (äntligen) och beställde böckerna.

Avslutade med att baka en suuupergod chokladfudgetårta, bada i simhall & äta en smaskig mjukglass...

P.s tycker ni jag ska fortsätta att göra instagraminlägg varje vecka??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback