anledningen till att jag inte bloggat

DATUM: 2013-07-16 | TID: 18:11:00 | KATEGORI: Vardag
Min dumma meny hoppar ner för varenda inlägg jag gör vilket är sjukt jobbigt. ngn som vet hur man får den att stanna vid headern?
 
Aja har också haft sjukt mycket skolarbeten och fördjupningar men nu är det SOOOOMMMARLOOOV! Har vart i turkiet och just nu sommarjobbar jag två dar i veckan.
 
Har inte vart ngt vidare sommarväder förutom i turkeyyy då det va 40 grader och 30 i vattnet :O
Håller på med en ny design som jag ska sätta in på min nya blogg. kände att jag behövde en nystart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Antingen fokuserar du med auto eller så fokuserar du manuellt på nån grej där du sedan kommer stå :) Vet inte om du förstod, hoppas det. Sen är ju en trådutlösare ganska viktig för att få till det!

2013-07-28 @ 10:36:13
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback