inget att skriva om....

DATUM: 2010-12-21 | TID: 13:51:28 | KATEGORI: Vardag
japp inget att skriva om typ bara berätta vad vi gjorde i skolan!

sovmorgon till 07:20 satt på tv:n
åt frukost, borstade tänderna,
tog på mig, gick till busshållplatsen för vi skulle träffas vid scoutstugan kl 09:00 :)
ringde emma frågade hur hon skulle ta sig upp till scoutstugan
de kom och hämtade mig istället. :P
vi var först vid scoutstugan och sist kom det andra
sen fick vi bära saft, pepparkakor och så upp till ngn stans
gjorde en pyramid bild på den får ni se här sen lite annat också



foto: jag med min mobil :P

modeller: Hannah, Jenny, Amanda, Emma O, Selma och Emma H-a




foto: jag med min mobil

modeller: Hannah, Filip, Jenny, Selma, Louise, olle Amanda, Matilda och Julia ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

i bakrunden: Anton och John




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback