magsjuka.

DATUM: 2010-06-07 | TID: 16:05:26 | KATEGORI:
idag gick jag till skolan när vi började jobba kände jag att jag fick ont i magen, huvudet, och kände mig spyfärdig
fast det började med magen det gjorde ganska ont jag sket i att säga till tina(vår fröken) för jag tänkte att det skulle gå över
men jag hade fel då började det bli väldigt mycket värre alla mina klasskompisar undrade varför jag var ledsen för jag hade fortfarande inte sagt till tina  så sa min klasskompis jonna att jag mådde dåligt då ringde tina till min mamma och pappa men ingen svarade och då vet jag inte riktigt vad som hände men så ringde mamma och undrade vad som hade hänt så fick jag prata med henne
då sa hon att jag skulle gå hem, jag gjorde det och la mig i sängen plötsligt ringde hem telefonen det var pappa jag svarade, han undra hur jag mådde då sa han att jag kunde sätta på en film jag satt på 'another cinderella story' sen åt jag en macka och tog tempern hade 38,7 grader feber
och nu sitter jag här vid datorn och min lillasyrra och lillebrosa har kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback