blaaa

DATUM: 2011-04-14 | TID: 16:22:57 | KATEGORI: Vardag
hejsan svejsna i lingonskogen ;P

idag har vi haft städardag i skolan ;(

sara hittade en påse med massa

kryddor och burkar i och sånt så tog

hon upp en glas burk med jalapeno

asså det var jalapeno i den bläää.

så stack jag och hon för att fråga Tina (vår fröken)

om det var glas, plast, brännbart eller vad det nu e

så får hon för sig att öppna burken och lukta på det

så får hon värsta paniken och slänger burken på marken så att hela

glaset och alla jalapeno ligger där fy sjutton säger jag bara.

men vi fick vår belöning; Krämbulle med saft fast saften smakade inget ;(

det var allt för mig;)

__________________________________________________________________________________

nu har min lillebrosa börjat sälja majblomman det är

bara att önska han lycka till för det verkar redan gå super


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback