REGLER

DATUM: 2011-12-05 | TID: 21:27:00 | KATEGORI: Beställning av design
  • REGLER
  • genom att få använda designen accepterar du att inte missbruka reglerna!!! (du får alltså inte strunta i dem)
  • Du får inte påstå att du själv har gjort designen, sätta på en egen”design av”-ikon
  • Du får heller inte tjäna pengar på något vis genom mina mallar(koder), vill du sälja designer måste du börja om från början med blogg.se’s grunddesigner. (dvs att välja en av deras mallar och koda från dem).
  • du måste skriva ett inlägg att det är jag som gjort designen!!!!!! och länka till min blogg...!!!
  • när jag gjort klart designen är det jag som lägger in den finns undantag ibland om det finns ngt sett att skicka stilmallen och kodmallarna.
  • du får ALDRIG ta bort min ikon i menyn oavsett hur mycket du redigerar då det är jag som står för grunden av den 
    annars är det STÖLD! Om du har lärt dig tillräckligt mycket för att göra en egen och inte vill ha kvar min ikon/bildlänk får du återställa din kodmall och stilmall (om du inte vet hur man gör mejla mig)
  • designen får inte säljas vidare ,lottas ut eller tävlas ut!!!!!

BESTÄLLNING

  • när jag skickat ett mejl tillbaks till dig så är det bara att skriva hur du vill ha den och skicka bilder.
  • du måste alltså skriva din mejl i komentaren du skickar!!!!!!!

Ps jag berättar mer när du har skickat mejlet och allt är ordnat!!!!


Kommentarer
Postat av: buan

Hej, jag är intresserad utav en design! Du verkar va jätte duktigt på det. Föresten kostar det något?

2011-12-12 @ 18:12:26
URL: http://buans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback