Jullov + Test!!

DATUM: 2011-12-21 | TID: 21:24:30 | KATEGORI: Konståkning - Test
Nu har jag jullooooooov!!

Det är så himla skönt!
Vi började kl 8.30 och hade avslutning i BAMBA i ca 30 min.
Sedan stack vi till våran årskurs byggnad och drack julmust, åt pepparkakor,
skumtomtar, ahlgren julgranar och det delades ut pris för Nutidskrysset 1,2 och 3 i alla tre klasser.
De som vann fick godispåsar & de som vann D:ns nytidskryss fick biobiljetter.

Så vi slutade ca kl 9.30!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Senare på dagen stack jag till ishallen och kollade på de som testade.
De flesta klarade sina/sitt test :D

Vi ses


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

om du inte mailar din adress om några timmar, så tar jag ut en ny vinnare!

2011-12-22 @ 11:11:23
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback