bästa bilden 2010/2011

DATUM: 2011-01-27 | TID: 16:10:49 | KATEGORI: Tävlingar
hejsan

förra gången blev det ju ingen tävling eftersom bara 2 anmälde sig så nu får ni vara bättre!

minst 10 st måste vara med innan tävlingen börjar när jag har 10 tävlande sätter jag ut ett datum med sista tävlingsdatum
sålänge får ni anmäla er och vänta lite

ett tips:
skicka till era vänner och så så att tävlingen kan börja så snart som möjligt

förra gången skickade en person bilden på mail det är okej men ni måste fortfarande lägga ut bilden på bloggen
men aja det är så att jag har 3 inbjudningar på bloggsvar och delar ut 1 till vinnaren av denna tävlingen.
jag kommer att få fram 5 finalister av alla tävlande och där efter kmr ni få rösta.
och detta är en fototävling:

___________________________________________________________________________________________


REGLER:

- Det måste vara du som har tagit bilden.
- Genom att vara med i fototävlingen, accepterar du att jag får kopiera din bild och lägga upp den på min blogg (endast under röstningen och ifall du är vinnaren).
- Du måste göra ett inlägg med den tävlande bilden och länka till min blogg (t-ex jag är med i ellas fototävling om en inbjudan till bloggsvar)
- komentera här nedan så jag vet att du är med.
- Bilden måste vara tagen 2010 eller 2011 (du väljer själv).
- Du får bara delta med en bild.
- Bilden får vara redigerad.
- Bilden får inte vara något collage (alltså fler bilder i en bild)

senaste tävlingsdag: frdagen den 4/2-11 kl: 18:00

efter det kommer ni troligen få de 5 finalisterna på lördagen så ni kan rösta på eran favorit.


ha det bra och hoppas många tävlar


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV. Tack så mycket :D

2011-01-27 @ 17:28:31
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

Hej du!

jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

2011-01-28 @ 18:01:19
URL: http://linn-lay.se
Postat av: celine!!!

hehe :D

2011-01-28 @ 21:01:08
URL: http://csse.blogg.se/
Postat av: celine!!!

jag är med! :D

2011-01-29 @ 09:59:39
URL: http://csse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback