svar på frågorna

DATUM: 2011-01-09 | TID: 14:09:57 | KATEGORI: Vardag
frågor och svar

 


Hund/Katt?

Svar: hund

 


Popcorn/Chips?

Svar: chips

 


Längdskidåkning/Slalomskidåkning?

Svar: slalomskidåkning

 


TV/Dator?

Svar: dator

 


Blogga/Kolla på bloggar?

Svar: både och

 


Facebook/Bdb?

Svar: facebook

 


Hur kan du vara så söt?

Svar: tycker du det? ; vet inte ;P

 

 

Gillar du min blogg?

Svar: ja det gör jag väl ;)

 

 

 

Är du känd??

svar: nej

 


Hur länge har du åkt konståkning?

Svar: vet faktist inte men ett tag

 


Säg ett svårt "trick" som du kan?

Svar: Axel ?

 


Varför ska man läsa din blogg (tre saker)?

1. jag tycker det är roligt med besökare

2.

3.

 


Bästa vän?

Svar: Gabby

 


Favoritdjur?

Svar: hund

 


Facebook/blogga/både och?

Svar: både och

 

 

Hur ofta tränar du?

Svar: det beror på hur du menar om du menar vanliga träningar så är det 5-6 dagar i veckan men om du menar all träning + självträning tränar jag oftast varje dag.

 


favo mat?

Svar: tacos, pizza och omelett med prinskorv ;P

 


favo färg?

Svar: rosa, grön och blå

 


3 saker som e bra med dig?

1. snäll

2.omtänktsam

3.rolig

 


3 saker du gillar bäst med din kropp?

Svar: fattar inte frågan ;P


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv. Jag köpte dom på H&M i stan för 50:- :)

2011-01-10 @ 12:42:39
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback