Hungerspelen

DATUM: 2012-04-20 | TID: 16:46:01 | KATEGORI: Tips & Trixs


Yeyy peoples! just nu sitter faktist jag och läser hunger spelen... Dör så bra den är... Beroendeframkallat.
Ett riktigt tips till sådana som älskar böcker där det händer något heeela tiden.

Idag i skolan gjorde jag väärsta failen. Vi hade "fredagskryss" då man kan vinna en penna eller ett sudd och då fick jag och leon alla rätt och då kom Anita våran Svenska och Engelskalärare på en utslagsfråga som löd så här... "hur många mil är det från göteborg till boden (där hon växte upp) och jag hade ju aldrig tänkt på det och visste inte vart det låg. Så jag tänkte 10 mil är ju ca en timme med bil och det kan väl inte ta mer än några timmar och då tänkte jag 97 mil sedan blev jag grymt osäker och fick för mig att 1 mil var ca 1 h med bil (fråga inte hur jag tänkte där) och då tänkte jag det kan väl inte ta mer än 6 timmar dit så jag gissade på 6 mil och Leon på 2 mil och gissa hur många mil det var 133 mil!!! Lite långt ifrån även om jag vann! :P

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll!:D

2012-04-20 @ 17:50:13
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-20 @ 18:16:42
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback