Frågestunden #1

DATUM: 2012-02-09 | TID: 07:01:00 | KATEGORI: Frågor & svar
Hur länge har du hållit på med fotografering? Jag vet inte riktigt med ett bra tag, Jag började använda familjens systemkamera för ca 2-3 års sendan tror jag då jag blev riktigt intresserad.

Har du någon pojkvän? Nepp, jag har ingen pojkvän.

Hur lång är du? Jag är ca 1,69 cm lång.

Hur många bikinis har du? Ojj, svår fråga (Många kan jag säga :P)

Har du bloglovin? Japp, jag har bloglovin', följ mig gärna >här<

Varför började du blogga? Jag minns inte riktigt varför jag började blogga med antagligen för några jag kände bloggade och det verkade kul.

Vad tycker du om bloggaren DennisM (om du vet vem han är)? Ja, jag vet vem han är, men jag följer ej hans blogg så jag vet inte.

Hur mycket besök har du per dag? Det beror på hur mycket jag uppdaterar så ca 40-70 besökare kanske vet inte riktigt min statestik har inte funkat på sistone :/

Färg på tandborsten? Jag har rosa :)

Tre saker du inte kan leva utan? Datan, kameran och mobilen.

En absolut favorit artist? Vet inte riktigt men jag gillar; One direction, Adam Lambert, Selena Gomez och några till ;)



Vad för telefon har du? HTC

Hur länge har du hållt på med konståkning? Minns inte men ca 5 år om man räknar med skridskoskolan kanske?

Hur många kuddar sover du med? 2 st.

Vad har du för färg på dina gardniner? blå, vit och grå.

När åker du till skolan? Antingen kl 8.00 eller 07.30.

Vilket är ditt favoritämne? Idrott :D

Vilket ämne gillar du minst? Vet inte riktigt fast är ingen höjdare på musik :/

Hur många är ni i din familj? Vi är 5 st.

Vad vill du bli när du blir stor? Fotograf eller läkare.

Någon favorit mat? Jag ÄLSKAR thaimat & ugnspannkaka.

Favorit snacks/godis? Äter inte godis, men mina favoriter är sura saker som röda flaskor, dödskallar o.s.v





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback