Kladdkaka♥

DATUM: 2012-01-20 | TID: 14:28:23 | KATEGORI: Vardag
/Arkivbild/

mums, mums...
Har precis bakat kladdkaka.
Idag i skolan hade vi engelska i 40 min då vi gjorde något som kallas "scategories", man har olika kategorier som tex: A verb, A part of the body, A famous man, An animal, An adjektive, a city o.s.v så ska olika lag tävla och samla poäng. När man har skrivit allt på den bokstav man får så säger man stopp då de andra lagen inte får fortsätta skriva. Om man är ensam om en ord får man 2 poäng och om någon annan också har det så får man 1 poäng så räknar man ihop allt och kör om och om igen. Det är grymt kul!

Mitt & Linnéas lag vann! /go oss/
Sedan skulle vi egentligen ha 40 min matte men eftersom vi håller på med en lååång uppsats i NO;n hade vi NO istället. (Vi har samma matte & NO lärare)
Vi ses ;)♥

Kommentarer
Postat av: Maja Kuoppala F O T O & V A R D A G

Sv: Tack! :) Och detsamma. Haha min lillebror brukar också göra det men när han inte gör det så står jag beredd med kameran :)

2012-01-20 @ 15:29:16
URL: http://majakuoppala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback