Tävling

DATUM: 2012-01-29 | TID: 14:50:07 | KATEGORI: Konståkning - Resultat
Hej!
Idag har jag tävlat. Jag kom på 3:e plats och är ganska nöjd med mitt åk även om jag är "sjuk".
Jag skulle testa att hoppa ett nytt dubbelhopp på tävlingen för jag landade det på uppvärmningen.
På uppvärmningen började jag helt plötsligt börja blöda på knät och eftersom jag har beiga strumpbyxor syntes det VÄLDIGT mycket sedan började det blöda mer och mer och tillslut var hela knät fullt av blod som tur åkte jag som nummer 4 och hade ett par extra strumpbyxor så jag skyndade mig efter 5 min uppvärmning på isen och bytte byxor och det slutade blöda. (som tur var).
Nu sitter jag hemma i fåtöljen och tycker synd om mig själv som har så ont i halsen, och är snyvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback