The day

DATUM: 2012-01-27 | TID: 21:54:46 | KATEGORI: Vardag
hej alla!
Nu sitter jag hemma hos gabby. Vi har precis kommit hem från träningen och ska fredagsmysa lite med pizzamackor.

På träningen började vi med showen vi ska tävla med i år (vi vann ju förra året). Vi hade också ballet & tro mig det är ingen sådan ballet eller jo kanske lite men det är mer för att få styrka.
Jag kommer ha sådan träningsvärk!! (får alltid det), tänk då förra veckan då jag hade sådan träningsvärk och var tvungen att tävla med det, fast det gick bra.

På baletten så är det en sal som jag OFTA har mycket damm och dålig luftkondition. Jag fick en allergisk reaktion och fick ta astmamedisin och fick knappt i mig den för att jag inte kunde andas och var svag i lungorna. Jag fick också ta allergitabletter som var jätteäckliga.

Imorgon ska vi ut och fota då ni kommer få se massor av bilder (om dom blir bra)
Här kommer en Liten animation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback