"jag saknar dig"

DATUM: 2012-03-26 | TID: 21:52:42 | KATEGORI: Vardag

Idag har jag varit i skolan, vart hemma ätit våfflor och sett på "jag saknar dig" som är gjord på boken "jag saknar dig, jag saknar dig".

Ni får gärna komma med bra filmtips eftersom jag är väldigt inne med att kolla på film och TV-serier.

Längtar grymt mycket tills pretty little liars säsongen kommer ut på dvd och den sista säsongen på vampire diaries.
Ni har väl inte missat att vampire diaries har startat igång igen på kanal 6 kl 19.00 på fredagar, har missat varje gång eftersom jag har haft träning men har sett dem senare på kanal6play sida där man kan se i repris.

NI FÅR HA DET BÄST!!
/Bellavideos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback