Göteborgsvarvet 2012

DATUM: 2012-05-13 | TID: 20:55:09 | KATEGORI: Tävlingar

Inga bilder för tillfället (har inte lagt in på datorn)

Sista året för mig att spring 2,4 km var det idag. Nästa år blir det 5 km.
Det gick väl ganska bra ändå även jag har ont i halsen och typ spydde två gånger efter jag sprungit. Fick personbästa på de 3 åren jag sprungit och nu satsar jag och ska få bra tid nästa år och så.

Det gick bra för mina syskon också. Eller asså syrran fick håll och så men jag ropade och peppade henne när hon var nära mål!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

hoppas du haft en bra dag! :)

2012-05-13 @ 22:32:28
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback